Wilma <3

Hallå hallå!

Idag vaknade jag upp hemma hos Sara där jag tillbringade natten. Mkt trevligt! :D<3 Vi kanske kom i säng aningen sent, men aja. O sen, bara så alla vet, det är bara skit på tvn på lördagskvällar och söndagsförmiddagar. Slutade väl med att vi bytte mellan 3 filmer/program på kvällen, men haha. :)

Va la hemma runt 4 elr ngt.. Inte gjort mkt sen dess, men nu har iaf mitt stora ego tagit över o jag har flyttat in mina 8 st pokaler/glasgrej/mini bägare (skryt skryt. ^^ ) som jag har fått i pris i Showmanship & luftgevär. ;) O sen flyttade jag mina 6 skolhandbollsmedaljer o mina rosetter, som jag förövrigt faktiskt har 13 st. XD Showmanship, Clear round hoppningar o hundutställning handlar de om här. ;) Mest Showmanship dårå men..

Nu är dom så jag ser dom jätteväl när jag sitter vid datorn, o det väcker minnen av att kolla på dom kan man ju säga. <3 Bla, Avelskon i Väst-03. Den utställning som jag tkr att det gått allra bäst på någonsin, o då hade man ju lilla älsklingen Wilma som verligen betedde sig helt underbart. Vi kom tvåa (av faktiskt ganska många) o sen fyra i finalen, vilket jag faktiskt inte var helnöjd me, med tanke på hur bra det gick. Men jaa, nu i efterhan känns det mkt okej ändå.
Samma år var jag också på Elmia med snuttan. Då gick det inte riktigt inte lika bra, för då var hon nog lite i största laget, hon gjorde väl lite som hon ville med mej utanför ringen (trodde hon iaf ^^). Vi blev oplacerade där, men ett helt underbart minne. I fyra dagar bara gå omkring på en stor mässa o kolla på kossor o hålla på med älsklingsWilma.
Neej usch, vet inte om jag kan skriva mer nu, nära till tårar är jag allt. Har en massa underbara minnen med den underbara kvigan/kossan som tyvär inte finns längre. Som när hon ca 4 månader gammal gick lös i trädgården och betade, medans polaren Jodha fick sitta fast i en såndär hundsnurra.
 Älskade 462  Wilma <3

O som kom syster upp med lite chokladmousse nu, det behövde jag. :/

puss. :'(
Kommentarer
Postat av: Mams

Choklad är bra för hjärtat när man är ledsen ;o)

Wilma var allt en riktig goding, henne minns vi för alltid !!

Postat av: malin

eller hur ;) hihi. underbar liten kisse!

allt bra med dig? =)

2008-08-04 @ 16:47:34
URL: http://passiontofashion.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback