Vad jag borde ha gjort (a)

Hallå.

Sitter här somvanligt o gör ingenting.  Min favorit syselsättning kan man ju säga ;) Men de blir de ändring på ikväll, första träningen för säsongen. :D Det blir väl bra iaf, lite smått orolig är jag väl ändå. Jag borde ha tränat mkt mer nu i juni än vad jag gjorde.. Satan alltså. Hoppas att vi inte drar igång alltför hårt. Men det har jag trott förrut o då ser vi ju hur de har gått. ^^ Världens idiotpass... Men jaja, man måste ju träna hårt nu i augusti så man blir bra i kondis till i typ september då serien drar igång.

Ha de gött i regnet, vi hörs, puss :*
Kommentarer
Postat av: dlc

sv; det är ju bra..

2008-08-04 @ 17:30:27
URL: http://jeannydelacruz.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback