Sry (a)

Asså förlåt min kääääära blogg. (a) Mina uppdateringar kommer så ofta nu, o ja som klagar på att jag har för få besökare. Ofta ngn kommer tillbaka till en blogg om senaste inläggen kom den 18:de liksom.. -.-'

Inte lär det bli bättre för imorrn o i helgen blir det o dra till min "släktort" Rimforsa på träningsläger med tha damlag + A-flickorna. :) Ska bli mkt trevligt. Är där fredag-söndag.

Annars så har skolan o dagarna runnit på bra. Man blir sjukt trött av skolan, men men. Det är ju kul o träffa alla igen som man helt seriöst inte ens har sett på hela lovet. :O I lilla lilla Vadstena, vi är typ 25 pers i klassen, o ja kanske har hälsat på 5 (?) i sommar. Hahaha. ^^

Nu ska lisa sätta på en liten dvd o sedan somna till ljudet av den.

Ha det bra, pussar!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback