Skänninge marken!

Tjo, tränade igår kväll. Rätt mkt löpning kan man ju säga, först 30 min innan, o så brottning o lite finter utan boll, o sen 70/20 (alltså löpa i 70 sek o gå i 20) rätt lång tid sen 15/15. Sjukt jobbigt men otroligt skönt när det är över! :D

Idag har man ju då varit i Skänninge på marken som alla andra, dock såg varken Sara o ja direkt många från Vadstena. Inte för det gjorde ngt då men ändå. ^^ Sen efter det följde jag med Sara hem o käkade o så med deras alla gäster. Trevligt trevligt! :D Skänninge marke med Sara, det är kul det. :P Fast ont i fötterna också ^^,
Inhandlade inte ngt speciellt, lite godis o 4 kiwisar. :D Kollade efter United halsduk, men dom hade bara Arsenal o Barca där ja kolla så, det blev inget med det. Om det blir dit imorrn med så ska jag kolla efter en lagom stor väska också.

Imorrn vill jag plocka klart i mitt rum, o så vill jag ha en ny säng, o så vill jag möblera om! Så det tänker jag ägna lite tid åt imorrn skulle jag tro. :) Sen så blir det la o träna också om det inte blir marken på kvällen.

Förresten så tror jag att jag har döpt min lilla snutt nu! Tror det ska bli Nano eller Pixel, haha vadå elektronik saker. Men jag har ju en iPod Nano så vad passar bättre. ;) Gillar nog Nano mer än Pixel, tror jag iaf. Grattis till hnm, 4 veckor idag också :D<3

Sen så är det bara 11 dagar kvar till skolan startar, o det är ju lite blandad känslor kan man säga. Visst det ska bli skönt o komma in i lite rutiner så man iaf vet vad det är för dag. Har varit lite si o så med det ett tag nu.. Oså ska det ju förstås bli kul o träffa alla igen, större delan av klassen har jag inte alls sett på lovet, så vi får la se om ngn har förändrats rejält. :P Alltid lika spännande. ;P Men sen ska det bli jobbigt också, läxor, stress o massor att göra. De är det man inte gillar me skolan, nya schemana kom ju ut igår också. Det var inga bra överaskningar då.. Byta idrottslärare o inte få ha franska med sara :(  Men jaja...

Nu ska jag nog sleepa tror jag.

pussgonatt :*
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback