Kräftskiva och seriepremiär.

Tjohoo gott folk!

Vackert väder inte sant? ^^,
Igår blev det att käka med mormor och moster, laxsmörgås på ladugård 206. Göttigött!

Sen på kvällen blev det kräftskiva med tjejerna ute hos Sara. Mkt trevligt med Singstar o handboll kl 3. Vi kom väl inte i säng o somnade väl inte förrens klockan 6. :P Sen gick vid upp vid 10 idag, efter 4 timmars sömn. Men är faktiskt förvånansvärt pigg. Somsagt, vi hade väldigt kul iaf. :D Filmer och bilder kommer nog in senare i eftrmiddag skulle jag tro. ;)

Snart så tror jag det är match. Uniteds serie premiär mot Newcastle. Haha, nu drar jag en ren chansning här men. Hmm, vinst till United med 2-1 skulle jag tippa på. ;) Mål av Rooney och jaa, måste väl säga Tévez. Nej, jag har ingen aning men somsagt, vild gissning. ;P

Imorrn blir det skola och jag är faktiskt lite pepp på't. ;P Inte på just skolan då, men kanske o träffa alla som man inte sett på länge.

Ha de bra, puss
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback