Klisterbollar ;D

Jo juste, nu kom jag på en viktig sak. :D Tränade ju igår, med damerna som vanligt. Jag har ju då inte hållt i en ordentlig boll sen i maj ungefär. O igår fick vi träna med boll. :D Så gött. Bara det att det var dambollar med klister vi körde med, o jag har aldrig kört med klister förrut, men det gick la ok ändå. :) Bara det att om man passar bollen som man är van vid utan klister så går den stenhårt ner på mottagarens fötter, o de är ju inte sådär asbra. :P Men vi träna lite växlar o sånt, som gick ganska bra ändå, o sen spela vi match, det var kul iaf. :)


Sen blev det några sånnahär i inlägget också, bara för att som var så fett söta! ;P
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback