Jag är helt besatt.. Haha. =)

OS, OS, OS, jag älskar OS, o VM, o EM o SM. Eller, rättaresagt är jag nog helt besatt av sport skulle jag tro. I alla former. Haha. Men det är så himla roligt. Igår/idag har det ju tillbringats lite tid framför tv:n. Men det lkär man sej ju en himla massa på också. :D

- Michael Phelps, amerikanen som hitills har tagit 6 guldmedaljer har en likadan Nike-jacka som jag, fast hans är med mörkblåa axlar, o min är med bruna. Måste hitta bilder så ni får se. ;)
- Nikola Karabatic, Serb/Yugoslav/fransmannen en av dom absolut bästa handbollsspelarna i hela världen enligt mej o andra, är enligt tv kommentatorerna hård som ett granitblock.
- Alla i 120 kg brottningen är mer eller mindre korpulenta, alla utom Kubanen Lopez, som också grejade guldet.
- Johanna Ahlm, en av handbollstjejernas nyckelspelare framåt gjorde i och med matchen mot Tyskland sin 30:de landskamp, och nätade också för 100:de gången i blågult.
- Att Sara Holmgren & Sara Eriksson i handbollslandslaget byter till tyska klubben Leipzig till nästa säsong.


Bara för att nämna några mer elr mindre viktiga fakta man kommer ihåg. ;) Haha.
Sen tkr jag att Abrahamian ska få behålla guldet av en enda enkel anledning. Att Sverige får fler medaljer. Var det inte 8 det siktades på? Jag tror det, och som det ser ut nu så blir det vä tufft. Men jaja. Vi får väl se. :)

Idag har jag också varit på auktion i Tjällmo med mor far och min jobbiga syster. ;) Med hem därifrån följde en brun- o vitfläckig söt kviga som hette Emma.

Nu ska jag nog försöka greja lite i photoshop. :) Kanske blir ny banner. ;) Nevars, det tror jag inte. Ska nog ist försöka göra om en bild på mej med vektor grafik sak.


Pussar!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback