Resten av ditt liv

Tänkte bara rada upp en lista av smått otroliga saker som hänt senaste tiden.
- Jag har börjat tvätta grejerna som jagska ha med mig till Hallsberg, vilken jävla skrällbomb!!!
- Pontus sa på träningen idag att vi skulle springa milen. Inomhus på 200 meters bana, det är FEMTIO varv mina vänner.. Det behövde vi faktiskt inte utan herrarna vid sidan nöjde sig med 8km! I intervaller.
- I torsdags var jag så nära jag någonsin varit att spy på en träning, och då under styrkan när jag slog på boxningssäck. Gooood job! Fortfarande ett litet sjukt mål jag har.
- Jag låg i sängen före kl 23 ikväll.
- Förra veckan kan ha varit bland de bättre i mitt liv. Det var damp hur lätt allt gick vecka 21.
- Min katt tycker att Marabou Caribbean är lika omänskligt god som jag. Han har snart fått i sig sin första ruta.
- Jag imponerades nästan ihjäl av Jesper Noddesbo och Danijel Saric igår, vilket Barcelona! Nästa år vet jag åtminstone vilka som ska boka Final Four-biljetter i god tid.
- Balen var så aaaasfin, att fritten och jag ska försöka ragga både 93or, 94or och 95or så vi kanske kan gå balen tre år i rad..!
- Jag döpte precis om min blogg. Läs vad den heter på fliken. Hahahahaha.. Det var mest utifall att någon kollar på min blogg, byter flik ochnågon annan kommer till datorn och kollar. Den personen kommer tänka "Du kollar på sidan How to kill a kitten, din sinnesSJUKA jävel!" Alltså ärligt, hur kul är jag på en skala. Dampmycket över 10 i alla fall..

Men, nu det bästa av allt.
I onsdags så kände jag mig så lycklig så jag kunde nog lika gärna börjat gråta på bussen till stan, eller bussen hem efter trippen på tornby, helt ärligt! Himla känslig jag blivit på gamla dagar, för övrigt..! MEN, jag klarade ett G i både engelska och franska, bara en sådan sak skulle kunnat liva upp mig alla dagar i veckan. Sen att jag tog mitt beslut om vilken klubb jag spelar för nästa år, i måndags, gjorde att en klump på säkert tre kilo släppte från magen. (Nästa säsong kommer jag alltså att representera Motala HK, bara så att det inte är oklart för någon.) Det och andra faktorer gjorde mig bara så fruktansvärt glad och lättad, förstår inte ens hur mycket det tyngde ner mig att ta beslut. Det och annat, somsagt.

Timbuktu – Resten av ditt liv : Mohombi – Dirty Situation : Discocrew – Husvagn - Radio Edit
Bara för att jag är inne på glad musik nu. Sista är sådär, men ändå göddig!
Kommentarer
Postat av: fritten

duuuu jag har halva inne på en ny 94, dock går han i mjölby.. det suger. i höst får vi ta tag i det!!

2011-05-31 @ 14:33:47

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback