Fredag 20 maj 2011

Ungefär 17 mil lyckades jag skrapa ihop bakom ratten igårkväll. 17 mil, det låter så himla mycket, eller ja, det är ju ganska mycket men. Synd att det var mörkt hälften av tiden bara, inte riktigt lika kul då.. Skönt att vara ute och åka med pappsen utan att han så mycket som ens får nudda gaspedalen. Då känns det bara bra. Måste verkligen ta tag i det där med körkortet nu, för jag vill ju kunna köra hela tiden. SÅ kul är det!

Måste också ta tag lite i EU del 2. Inte lika kul, men lika nödvändigt. Tyvärr. Men jag ska inte klaga över det heller. Fredagoch sovmorgon är bara jättepositivt!

Besluten börjar klarna av sig själva. Snart kommer det till ett slut och ingen kommer vara mer lättad än jag. Det lovar jag!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback