Helgens planering!

Imorgon är det fredag vilket innebär handboll på förmiddagen och redovisning om mitt traffickingarbete på eftermiddagen. Troligen stan en snabbis, hem och käka. Kvällen tillbringas hos Alex för att träffa lite människor från den gamla goda tiden. Intressant!

Lördagen firar vi 18årsdag. Och inte vilken 18årsdag som helst, utan MIN.

Söndag brukar betyda söndagsångest. Förmodligen även denna. Men att vakna ett år äldre borde ju ändra perspektiv på hela livet? Nja, knappast. I alla fall inte när man vet att man har ett tal i det muntliga nationella provet för Svenska B att skriva klart.. Men det ska jag göra med glädje och hoppas på höga betyg. Jag sa hoppas.

Jag tror jag mycket kommer överleva denna helg, kanske till och med bakom ett litet leende, hihihi. Klart jag ler!

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback