Ra ta ta ta ta..

Tittar ut genom fönstret och ser bara sol, ja lite snö också då men. Det är ju så fint! Tror nog det är dags för veckans fjärde långpromenad snart i vilket fall. Framför allt med tanke på att vi har uppehåll och att gränsen mellan att träna och inte träna är hårfin, haha eller hur.. Får se om jag gör ett stopp i sporthallen bara för at komma dit. Var trots allt mer än en vecka sedan och jag saknar mitt andra hem. Sen kanske det skulle vara trevligt att baka en fincheescake sen också, trevligt och åtminstone fruktansvärt gött! Hittat värsta killerreceptet på cheescake med passionsfrukt, inte direkt fel till sista Solsidan ikväll.

Förövrigt så lyssnade jag på detta, Dj Laz – Move Shake Drop - Remix, när pappa kom och satte sig vid samma bord som mig. Kommentaren han la då var så jävla sjuk.. "Lyssnar du på knarkarmusik?"
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback