Jag mår som bäst när jag är glad.

Off igen. Men så är det. Snart är jag tillbaka, men det är först när allt löst sig och energin kan gå till sådant som inte är jobbigt och svårt. För just nu börjar det gå över gränsen till vad man klarar att hålla inom sig. Men nästa vecka, då kanske jag kan se klarare på saker och ting. Jag hoppas verkligen det, för min och för allas skull. För just nu är jag fan inte med alls.. Skönt att jag har tre stoooora arbeten som måste bli bra nu i veckan/veckorna som kommer. Välplanerat.

Väntar på att amerikanerna ska komma tillbaka, den ena har världens skönaste skratt. Alltså verkligen!

Avslutar med en låt tillägnad Frida, varesgod smulan.. (hö hö) Babsan – Ge mig en spanjor
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback