Femme fatale!

Britneys nya album ligger äntligen ute på Spotte nu! Dock inget att hurra för än så länge.. Bara tre av låtarna som tagit plats på min spottelista. Till the worlds end, Hold it against me och I wanna go. Får väl vänta tills remixerna av låtarna kommer, då borde det bli ännu fler!
Britney Spears – Femme Fatale (Deluxe Version)

Överaskade våran nyblivna 18åring Kajsa med smällare och överaskningsfest på Alex initiativ ikväll. Grym kväll med riktigt trevliga människor. Stort tack allihop!

Imorgon ska jag förnedra mina fina lagkompisar på bowlingen. Kommer inte bli kul för dom, definitivt inte. Jag ska däremot njuta av varenda jäkla sekund, av allt. SMACK
Kommentarer
Postat av: josephine- fixar din design gratis!

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

2011-03-26 @ 10:39:06
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Tim

Hoppas du fick mer än 41 poäng :)

2011-03-27 @ 22:42:34

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback