Det där med fokus på rätt saker!

Jag tror att min hjärna har börjat spela mig lite spratt då och då. Liksom att jag kopplar så fruktansvärt feloch absolut inte fokuserar på sånt som är viktigt, utan mest bara på sådant som är totalt onödigt. Som igår på Ikano när vi gick in i bokhandeln. Bokrea och allt var sviiiinbilligt, så jag tänkte köpa en bok, det tänkte jag verkligen. Men jag gjorde inte det, för jag hittade inga snygga. Jag menar tjaaa.. Sen på Mima så skulle jag plocka lite lösgodis till min syster. Mendet höll på att inte bli något sådant heller. I och med den lilla olyckan att dom inte hade någon rosa liten skopa att plocka med. Katastrof! Jag plockar alltid godis med en rosafärgad. Inte konstigt att det inte var lika gott sen..
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback