Do you still keep pictures of old girlfriends? Are they prettier than me?

Värsta: Att gay-Jacob nästan åkte ur danska paradise avsnitt 15!!!!!
Bästa: Att gay-Jacob inte åkte ut <3
Skönaste: Sätena i nya bussen hem från Motala, inte.
Skönaste 2: Nyrakade ben, mmm!
Mest överskattat 1: Stryka kläder, seriöst.
Överskattat 2: Sova länge, tror jag.
Frustrerande: Boxpass igår, ingen träningsvärk alls idag?!
Suraste: Torsk i Klämman i måndags, första i blått..
Klockrenaste: Hello Saferide – The Quiz
Mest pinsamma: Att den här lilla hemmasnickrade listan skulle bli askul efter allt jag tänkt på, men verkligen failade totalt när jag har glömt bort allt..? Somsagt bara pinsamt, men jag älskar ju att göra bort mig.. Så juste!

Förövrigt så jävla göddiga. Vinner man Stanley cup så gör man, underbara grabbar ju! http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/nhl/article13210880.ab

Förövrigt 2 så har jag kollat ifatt danska ph nu, 16 avsnitt på 3 kvällar. Att jag ens skrev det betyder lite att jag är stolt över min egen nördighet. Avsnitt 18 kommer ut om mindre än 12 timmar! Vet inte om jag ska fortsätta på nördspåret och kolla kl 12.05 eller vänta tills kvällen. Är ju iof skööönare att ligga i sängen med datorn på magen efter träningen om jag väl överlever den. Belöning i form av avsnitt 18, okeeeeeeej..?

Förövrigt 3 så känner jag mig verkligen, alltså verkligen, astråkig och ounderhållande ikväll. Så därför tänkte jag ta tag i livet och dra veckans tidigaste sömn, bra jobbat gullet! Klockan ringer 09.00, ouppnådda målet sedan i söndags, och hoppas fan tar mig om jag inte lyckas! Bara börja hota med hängning osv, garanterat nödvändigt.. PUSSSSS GODNATT
Kommentarer
Postat av: Mams

Hmmmm, klockan är nästan elva och jag har iaf inte hört ett ljud från ditt rum är ;)

2011-06-23 @ 10:54:57

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback