Söndag klockan 23:23

Inser att mitt lov är slut nu. Eller ja, för den här veckan iallafall.. Imorgon börjar jag ju som bekant att jobba klockan 07.00, skönt att man åtminstone slipper vänja sig, eller för den delen tröttna på sovmorgonar. Men aja, jag ska ta mig en rejäl sovmorgon sen när pengarna sitter där på kontot. Det är så värt det då! Och dessutom så vet jag ju att Mjölby och Vadstena fortfarande går i skolan, så mmm!

Det här kommer kanske få mig att vakna på promenaden ner mot staden imorgon.
The Lonely Island – Motherlover : LMFAO – Champagne Showers : Mattyas feat. Kristina S. – Secret Love - English Version Radio Edit : Cascada – San Francisco : Kobojsarna – Bambi 2011
Faktiskt så gick det ju bra senast som jag lyssnade igång veckan med fredagsmusik. En gång är ingen gång, eller hur. Sådet borde ju gå igen!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback