Jaha, oooookej, men nudå? Eheeee.

Förut idag på jobbet kom jag att tänka på Frida och hennes egenpåhittade raggningsreplik som hon berättade i lördags (Fråga mig inte varför just det, men det där är typ en av de få saker som jag ens skulle kunna dela med mig till andra av, av de saker man kan börja fundera på där bland ogräset. Skulle lätt få psykiatrisk vård om jag delade med mig av allt?!). Anyway, av någon konstig anledning kom jag att tänka på det, och helt plötslig visade sig min kreativa sida och formulerade en helt ny och stört modern replik.

"Hej där, om du var en facebookstatus skulle jag gilla dig direkt."

Seriöst, HUR bra?! Genialisk, jag vet. Ska såklart prova den någongång på väl valt offer. Har ni tur så återkommer jag med responsen, men bara om ni har tur alltså.

Annars så har jag åkt buss enbart en hållplats i Vadstena idag efter träningen. Sjukt värt, så tack Julia för ideén, fick båda mina ben + busschauffören att ha en lite roligare kväll!

Dessutom så krossades faktiskt mitt gamla brutalbänksrekorden, det var dampvärt. Resten av dagens tester är jag inte missnöjd med, men så har vi inte sprungit beep heller, utan det är morgondagens projekt det. Resten av dagens träning är jag dock inte så nöjd med. Tröttare efter 5 st tvåhundringar än vad jag brukar vara efter 10. Det är inte så bra.


Gammal bild (antagligen från i höstas?) innehållande en ganska osminkad brud med oplockade ögonbryn förmodligen på väg till bussen och handbollslektion. Undrar fortfarande lite vem stollen är? SMACK
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback