Det är feeeest nu hos Mange Mange Mange

Jag älskar trevliga människor. Tex människor som går brevid en på väg till bussen, alltså ingen man känner, och som sedan saktar in så man får gå på före. Aee det är något speciellt det. Eller den totalt randomkillen som kom och satte sig brevid mig på rese och började frågar om  han får be mig om råd åt sin killkompis om kompisens flickvän. Väldigt underhållande måste jag ändå säga. Får ju heller inte glömma världens gulligaste busschaufför som när man går av i Vadstena ropar över halva bussen "Varsegod tjejen, ha nu en riktigt trevlig kväll" med världens leende.

På vägen hem satte jag pesonligt rekord från busshållplatsen upp på branta Kvarnbacken, 2:45 exakt.  Ca 3:0 hem ifrån Kvarnbacken sen, kan jag tillägga. Men tja, jag är över 18 år och fortfarande livrädd för mörker, mogen cheeeey.

Som ni förstår blev det en spontan och mycket trevlig kväll i Linköping. Vädret gjorde mig väl mindre glad, fast okej regn är fint det också, och uteserveringarna har ju faktiskt tak. Eller så var det sällskapet som höjde upp det, Frittisen gör ju aldrig någon besviken ska ni veta.

Imorgon vet jag inte, långpromenad med Pyton kanske? Måste försöka gå bort lite ont/konstig känsla i vaden. Annars kanske jag missar testerna på måndag? Fast nae, det skulle jag aldrig göra. Kanske ifall jag var tvungen att amputera benet, fast då går det ju fortfarande att köra brutalbänken så nae. Måndag, och säkert tisdag är det tester som gäller = toppform, eller hur haha.

PH avsnitt 20 hade inte kommit ut på play och det suger ju rejält. Blir väl något annat tråkigt playprogram då antar jag.. SMACK
Kommentarer
Postat av: Fritten

Mig kan du lita på gittisen:)

2011-06-30 @ 16:15:27

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback