I bet you wake up in the morning and you kiss yourself

Jobbat på bebishullet och dubbelhakan halva eftermiddagen idag tillsammans med min syster, hallå det är ju lördaaaag...! Och shortsen som jag köpte i torsdags var ju för stora upptäckte jag efter några timmars användande igår? Anyway, kändes som en bra idé fram tills för en liten stund sen när jag vaknade helt genomkokt i soffan framför Harry Potter. Känner mig helt förstörd för tillfället. 1. Jag fattar absolut ingenting av Harry Potter. 2. Det känns som att jag har feber och kommer dö snart, kanske inom fem minuter. Kan tillägga att sist jag trodde jag skulle dö i feber så hade jag ungefär 37 grader. Börjar tydligen dra mig till att bli smått hypokondrisk? Inte konstigt isåfall.

Ikväll, så tänker jag inte göra ett jävla skit. Inte imorgon heller för den delen. Jag ska bara vara hemma och göra verkligen ingenting alls. För annars så kommer jag inte orka jobba en dag till. Visst att det faktiskt inte är så dumt ändå, men arbetslivet tar knäcken på mig alltså.

Ska väl ägna nästa 45 minuter av mitt liv här ensam i soffan med att kolla på en konstig kille med ärr i pannan och hans gingerkompisar. Känns som ett inte alls konstigt och framför allt väldigt underhållande sätt att spendera en lördagskväll. Kunde ju inte haft det roligare.... Fast nu ska jag dricka en och en halv liter Ramlösa med smultron, för jag tror att jag behöver det. Så jag kan släppa mitt feberyrande sen. Ge mig två minuter så kommer det kännas bra. Bättre än på länge.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback