"Du har ingen mor, underjorden kräktes upp dig."


Ännu en dag på gräsklipparen, haha och det var lika kul idag ska ni veta. Hörde att jag var rätt grym också, eller hur.. Jo men seriöst, jag var grym.

Till rubriken då. Hörde någon gång att Spartacus skulle vara bra, så började helt enkelt kolla på, Spartacus: Blood and Sand, idag. Öhm, sett ett avsnitt och jaa.. Det är något med en jävligt lättklädd thrakisk romare som gråter över att frun tagits ifrån honom och i nästa stund slåss för sitt liv mot en Galler så att blodet verkligen sprutar. (alla är lättklädda och slåss förövrigt!) Det tilltalade mig, förstod jag när jag insåg att jag satt med händerna och tröjan för munnen och visst råkade bita mig själv lite för hårt i tummen, heheeee..

Känner mer och mer hur jag förvandlas till en jävla tönt förresten. PH avsnitt 27, Emil "mördas" av himla Tina. Mm jag råkade visst fälla en tår eller två då. Väljer hon att skicka hem honom så blir jag riktigt sur på riktigt.

Funderar eventuellt på en spontantripp till Linköping imorgon efter jobbet. Dock oklart hur fräsch man känner sig för att gå i affärer efter en dag ute i stekande tropisk hetta? Fast å andra sidan, kunde knappt bry mig mindre, egentligen. Eller får se, kanske, kanske inte. Suger ju lite att åka in själv, men samtidigt så finns det ingen som irriterar sig på att jag provar samma plagg uppskattat 25 ggr. Och det är jävligt skönt.

På tal om skönt så väntar duschen på mig nu. Så ni vet. SMACK
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback