Here we fucking goooo

Ärligt talat, kors i taket, tro det eller ej, men jag har tydligen läsare. Lite wierd kan jag tycka i och för sig, men det är ju inte grejen. Vem fan är det som läser? Jag vet tre? Kanske fyra. GE ER TILL KÄNNA, jag vill veta vem som stalkar o sådär.

Såg några bilder, insåg att jag behöver färga håret (ja jobbigt). Ljusare eller lika mörkt som nu är också en bra fråga. Eller dampsnyggt rött, fast det skulle jag aldrig våga då, men ändå.

Film till frukost förrut. Tror jag likt Messer i Life As We Know It skulle ha något liknande som telefonsvarare. "Heey it's Messer. Say something dirty." Haha vore något det alltså.


Haha jag menar, vem följer denna sjuka människas vardag. Älskar att det finns fler som är minst lika sköna som jag i världen assssså. Nog för att jag skriver vad jag gör, det är lite knäppt. Men att ni sen läser det, ae det är ju underbart. Förövrigt fyhelvete vad snyggt ögonbrynet är på den mest högra bilden, damn girl. PUSSSSSSS :*****
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback