20110721

Jobb som vanligt, som vilken annan dag som helst i juli. Myser runt med ogräset samtidigt som jag nu har lyssnat igenom Soran Ismails (Petter Bristav & Aron Flam) podcast från avsnitt 1 till 40 på fem dagar, så jävla grym. Problemet är att det väcker så mycket sjuka tankar och idéer, haha sånt som kanske inte är helt bra. Dämn jag måste producera en podcast en dag! Det står med på min bucket list, som jag förövrigt också håller på att skriva på jobbet. Har tre på listan, men det är tre bra också.

Träffade en klasskompis från högstadiet på gymmet med Jullan idag också. Tror att han är en av de som jag inte träffat på ca två år, så det var ju trevligt såklart! Pratade med honom en rätt bra stund, kul att se hur andra förrändras och hur de har det nu liksom. Till det roligaste av alltihop. Killen tyckte att plugga var det värsta som finns, men ville ändå ha lite läxor. Haha då har man nivå..


Från i måndags när det inte regnade lite. Men det är nice med regn, i vilket fall!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback