LMFAO

Önskar lite att jag hade vääärldens grej att komma med. Typ, "Åhh, igår tog jag en latte på stan med min nya bff Paris Hilton." Jag menar, det hade ju varit något av värde som resten av världen verkligen tänkt woooow om. Eller nja men. Med det vill jag säga: Jag känner för att uppdatera, men har absolut inget intressant att uppdatera er om. Just nu sitter jag osminkad (dock nyduschad åtminstone) och söt med täcket i soffan iklädd jeansshort, ett vitt linne och en luvtröja, whop whop liksom. Och att jag fick träningsvärk av min och Pytons två timmar långa promenad igår, så himla otight tydligt så det är inte sant. Hoppas dagens löpning bättrar på den, eller dödar den.. På tal om powerwalk (och lite om tight, höhööö) så är det en kille i min klass som säger att han ska ha som PT-mål att skaffa tjejrumpa. Det är så jävla klockrent. Hoppas han lyckas, inte.


Dagens eheeee? Lyssnar tydligen endel på LMFAO enligt min spotte. (LMFAO – Sorry For Party Rocking) Visst att det gör jag ju, men inte alla de där som mest lyssnade. Knas osv, nääääru det där stämmer inte. Artisterna, de tre första kan jag tänka mig stämmer, men inte resten.

Off to sängen, GODNATTTTTTTTT
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback