All my love till fäjzbuuucken

Hatar att jag älskar fejsan ibland alltså. Alla vänners statusar som man får psykbryt på. <3
- : Felstavade statusuppdateringar. Say no more, jag blir nästan seriöst sur. Ta bort, gör om och gör rätt.
- : Särskrivningar av alla ord som finns. Skit irri te rande ver kli gen.
- : Kan de som jobbar sluta skriva det på fejsan varenda jävla dag snart? Lägg helst till ett litet "stackars mig nu när solen skiner" också, för då blir det inte värre. Jobb=pengar=inte synd.
- : "Jobb 7-16." Okej för det första, att du till att börja med jobbar skiter jag faktiskt fullständigt i. Och för det andra, hur länge du sedan jobbar är av om möjligt av ÄNNU mindre värde.
- : Eller den intelligenta statusen "Åhh äntligen helg!". Vadå? Nehe? Seriöst? Förmodligen är det bara du som har helg, grattis.
- : "Tar en kopp kaffe/öppnar första ölen/tar första glaset vin." - OKEJ.

Men här delen av en status var nog den absolut värsta idag.
"Faan ös regn var annan timme."
Bra svenska grabben..
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback