Lördag och sådär

Imorse vaknade jag av mig själv, klockan 6. Bara det är helt jävla otroligt. Att jag igår somnade ifrån både en film på datorn och mitt i en sms-konverastion (okej, som vanligt) utan att ens komma ihåg att jag var trött, är bara ännu konstigare..

Då kl 6 hade jag en fundering på att käka frukost och ta en löptur, = få ut något av dagen. Men aae efter att ha varit upp i 40 min, och disskuterat lite med mamma kom jag fram till att jag går och lägger mig igen. "Haha ja det låter mer likt dig", svarade mamma på det. Vaknade istället typ 11.20 av att mammsen kom upp och väkte mig. "Vi ska käka med mormor och morfar kl 12." Juste ja, bara att gå upp alltså..


Inte äckligt alls faktiskt.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback