23:53 - Över en kaffe

Haha damp, älskar kontraster! Blev iaf mindre asförbannad efter att ha hjälpt pappsen ute (eller okej det kunde blivit en tragedi med en älskad iPhone mindre!! Men som tur var överlevde den att få en jävla slägga på sig, dock tog väl mitt nyckelben och tumme värsta smällen, men äh liksom.), sprungit i stan, duschat, handlat och bakat. Börjar ta sig det där med att bli hemmafru? Henke Lundqvist du kan dumpa frugan nu, jag gör godare cheescake än henne. Promise!

Anyway, klockan är mycket. Dubbel dos kaffe imorgon kanske kan hjälpa? Men om 16 timmar börjar mitt sommarlov, och om sådär 19 timmar så befinner jag mig i Ödeshög, hos Amanda. Så jag tror jag överlever ändå alltså. På tal om överleva så har jag inte sett mitt lilla husdjur idag heller? Hähä min spiderman som bor i mitt tak, saknar honom lite asså. Hans åtta smala ben och lilla tjocka svarta kropp. Aja gubben, om du läser det här så kom och säg godnatt, fo helvede! SMACK

Och imorgon kommer Sofia hem!!!!!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback