På biblioteket

Är det verkligen ok med minusgrader på bussen? Det kan ju fan inte vara det? Hörde någon somsa attvi hade det på kära 65an i morse alltså. Och jag säger inte emot för när jag vaknade nästan framme vid skolan så hade jag ingen direkt alls känsel i tårna. Lovely.. Börjar känna mig lite tjock i halsen också, och det är ju sådär. Men som alltid, jag vägrar att bli sjuk. Har jag inte smittats av alla äckel som hostar och nyser och har feber än, så ska jag inte göra det nu heller. Så det så. Jag brukar inte klaga om vädret, men nu får det faktiskt vara nog. Jag tycker egentligen att det är jättefint med snö och sol, men det får väl vara någon måtta på kylan åtminstone. Imorse. när jag somvanligt lyssnade på p3 så berättade dom att det hade varit strömavbrott i Jokkmokk halva natten. I den härliga temperateren -35 till -40. Stackars stackars dom!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8568841.ab

Xander de Buisonjé – There's A Place For Us
Kent – Utan dina andetag
Katy Perry – The One That Got Away
Kommentarer
Postat av: Tim

Ja men går man i Converse i snö och minusgrader så får man ju räkna lite med det :)

2011-02-15 @ 17:15:12

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback