Dagar som denna..

Vet inte vad man säger riktigt. Vaknade imorse trött som en gnu, och hörde att någon var på väg upp för trappen till mig, eller ja, jag hörde på stegen att det var min faster faktiskt. "Åh, trevligt med lite sällskap att prata bort en stund med!" tänkte jag då. Men, det blir ju som bekant inte alltid som man har tänkt sig, så det blev inte alls så roligt att hon kom upp till mig. Missförstå mig rätt! Så mja, dagen blev aningen annorlunda och jobbigare än planerat.. Usch.

Lisa – Hallelujah - Acoustic Version
Eric Clapton – Tears In Heaven

Rest in peace.
Kommentarer
Postat av: Morris

Det blev en solig och mycket sorglig dag, sorgen och glädjen de vandra tillsammans........

2011-02-20 @ 19:15:42
Postat av: Mandii

Du vet att jag finns här ifall du vill prata eller så, annars finns jag här ändå. Visst var det du som sa att jag inte skrivit i bloggen på länge? Jag har dragit igång den igen nu ;) Ta hand om dig vännen, puss!

2011-02-20 @ 23:00:11

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback