Cherry red!

Vad hände egentligen med mitt bloggande? Lov osv, blir inte mycket gjort då va. Som idag, idag har jag käkat gröt, släppt ut hästen, kollat på hem till midgård, käkat, varit i Motala, kollat på mer Midgård, lagat pasta, ännu mer Midgård, tränat, och nu ligger jag här efter att ha käkat lite igen. I den ordningen, ganska värt. Tänk om jag kunde ha sådana här oerhört produktiva dagar varje dag...? Skulle detju inte finnas något kvar till er andra att roa er med.

Dags att sova för imorgon åker jag och min pyttttttttelilla (nåja) syster till mormor och morfar över dagen och natten. Sen på torsdag gästas vi av Eskil för lite handbollslir. Fint!

Pussssss :*

Kommentarer
Postat av: Josefine

nemen gud vilken söt bild! haha =)

2011-03-13 @ 13:50:21
URL: http://avjosefine.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback