Utkast; Augusti. 1, 2011


Efter första ordentliga försäsongsträningen på 4 veckor så håller jag sakta men säkert på att bli levande igen. Det kändes bra (alltså ja det var ju jobbigt, stört svettigt osv osv), men det var skööönt. Inte duschat än, vilket är äckligt LISA. Ser nog antagligen lite ut som en crackpundare just nu, men vad gör det när jag sitter på ryggstödet på stolen och bara funderar på om jag ska brutalt slakta mina husdjur ikväll eller inte. Ja alltså raka benen, glömde att ni inte är insatta i mammas och mitt internskämtande om håriga ben.. Kolla ifatt lovely Paradise Hotel är en anna viktig grej jag borde göra också.. Jaja, AFK så länge såklart. Haha älskar att jag precis lärt mig vad det betyder..
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback