Till the world ends

Sävehof - Skövde, damhandboll när det är som bäst, faktiskt. Satt där vid 10 sek kvar av matchen och oavgjot resultat och sa "Hoppas nu inte att Jamina Roberts avgör!" högt för mig själv. Ungefär 5 sekunder senare blir det en riktigt snyggt mål i klykan. Vem sätter dit det om inte Jamina Roberts liksom.. Hade mycket hellre sett två förlängningar!

Piss-FBK, sluta vinna, och sluta leka med SAIK. Kom igen SAIK och vinn för helvete SM-guld. Vissa vart det norrlänska skåpet ska stå liksom, annars kunde ni låtit bliattslå ut Luleå. Säger jag när jag själv inte ens hade mitt lag med till slutspel.. Fröööööööölunda (måste sägas med rätt inlevelse och betoning på det utdragna Öet), var dåliga i år, punkt.

Annars har jag kört bil i idag. Blev säkert en timme i alla fall. Motala tur och retur med en ganska rejäl extrasväng på vägen hem. Gick rätt bra och det är askul, vad mer behöver jag säga? Jo juste, att jag nog ska plugga lite teori, har hört att man måste det.

Förövrigt så är det fortfarande endel som är upp och ner, vilket är jobbigt. Men det kommer lösa sig och jag måste ta ett beslut. Trotts allt så måste man göra det man tror på, och det har jag inte tagit ställning till ännu. Så beslutet kommer när jag är redo att ta det, bara alla kan förstå det. De som känner mig vet att jag aldrig någonsin tagit ett förhastat beslut, så varför skulle jag göra det nu när det faktiskt är viktigt. Jag tar visst emot all hjälp jag kan få, men bestämmer i slutändan, det gör jag definitivt själv.

Nu ska jag nog sätta på Spotify i tvn och bädda sängen, det är ju trotts allt lördagkväll. Haha men med tanke på min enorma trötthet på kvällarna två dagar i rad så lär jag somna kl 22, definitivt.. Fast man går ju upp skapligt då i alla fall. Och man får ju, nåja, en del gjort i alla fall. Får se om det blir handbollstittande i Mantorp imorgon. Vill ju egentligen ha en garanti på att Axnér är med och spelar då, men det kan man väl inte få antar jag.. SMACK

Maskinen – Bränner
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback