Give me everything tonight


Menar någon att jag på något sätt skulle vara lite enkelspårig? Inte va..

Wiiiktigt najzzzz fredag med mycket trevligt folk, bara sådär! Så kul att träffa de man känt relativt länge, och hur vissa verkligen förrändras så till det bättre. Var sköna förrut liksom, och är assköna nu till och med! Då blir man bara så glad!

Sen igår chillade jag. Kollade på handboll och bakade. Idag har jag också chillat och kollat på handboll, två matcher till och med. Dock har jag ansträngt mig lite mer idag än igår! Och sen är jag fortfarande lite irriterad på att alla kommentatorer på Sävehofs matcher är svartfärgade, i hjärtat slash sina uttalande alltså. Slår aldrig fel, för Sävehof är ju såååå bäst och såå överlägsna i Sverige. Eller okej, åtminstone handbollssveriges  gullelag.. Och så tycker vissa att Tholin/Zachrisson/Aren är det, inte i närheten känner jag men, aja.. Herregud, vad jag hoppas på att GUIF åtminstone kniper guldet framför näsan på herrarna! Eller ja, vore ju coolt om Drott knep finalplatsen för dem till att börja med! Sen tycker jag att LUGI eller Eslöv kan ta det på damsidan. Skulle vara mycket roligare. SMACK
Kommentarer
Postat av: Mams

Hmmmmmmm har för mej att NÅN gnällde när jag körde samma låt typ tre ggr i rad....................................

2011-04-18 @ 10:17:40

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback