Längre och mer genomtänkt inlägg än planerat!

Bloggarn är i farten igen. På allmän begäran, såklart! Jag gör ju alltid allting som alla andra säger, som om det någonsin har hänt.. Nästan ännu mer sällan ändet faktum att folk gör det jag säger. Även fast det faktiskt händer oftare än förväntat. Tex så fick jag är skål med mackaroner & ketchup framför mig nu. Inte fel inte. Dock var min och pappas ketchup slut, så får väl nöja mig med mammas och sofias äckelpäckel.. Okej, det där var inte ontressant någonstans men..

Drar mig neråt träning snart, och jag längtar. Gjort det sedan igår faktiskt. Det sjuka är att jag nästan har insett att lägga handbollen i skolan på hyllan var ett bättre val än jag först trodde. Inte för att det var tråkigt eller inte gav något. Snarare tvärtom, eftersom jag saknar att inte umgås lika mycket med dom ALLTID (eller...) så oerhört gulliga handbollskillarna. Men att bara träna på kvällarna har gjort att jag är så himla mycket mer pepp på det just då. Det är ju faktiskt mycket bättre. Vanliga människor skulle förmodligen tagit det som en rejält utmaning att hoppa över och gå förbi 190 långa jättar på sådär 90 kg.(vi har förmodligen dom i vår serie som väger detsamma, dock aningen mjukar men..) Tyvärr är jag väl en sådan tävlingsmänniska (eller ändå inte, för då ger man inte upp. men jag hatar att inse att någon mot förmodan skulle vara bättre än mig på något. Lite väl töntigt jag vet..) att jag ändå bara fokuserar på när jag inte sjkuter förbi, hoppar över osv att det tillslut tar överhand och jag bara trycker ner mig själv ännu mer. Det är något jag verkligen måste jobba med, och det är något jag gör. Bara det att jag inte är färdig med det än, och då passar nog PT bättre just för stunden iaf. Så nu vet ni det också.

Och på tal om det så är det tester den här veckan som jag bestämde mig för att vara med på. Jag vill ju veta om jag har förbättrats, eftersom att det faktiskt känns som det i vissa stunder. Jag ska bara lära mig att jag inte alls kommer att kunna konkurera med killarna, varken i tvåan eller trean om dessa tester heller. Jag kommer inte klara 160 i knäböj, jag orkar inte 100 i bänkpress, jag springer inte cooper på 10 minuter och jag kommer inte att klara 15 chins. Men det vore väl fan om jag inte skulle kunna slå till mig själv i arslet åtminstone. Det är definitivt värt ett försök!

Dags att dra sig neråt. Hade ju tänkt att ta ett par minuter i solariet också. Tjingeling!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback