Back in the days!

Jag tror att jag är bäst i världen på att uppdatera, right? Eller tror är lite fel, jag vet. Allt.
Vi hade skolfoto igår och det ger alltid samma milda panikångest.. Vad fan har man på sig liksom? Löste det ca kl 10.50 samma förmiddag. Jag är kung! Sen, jag måste få stå, jag måste få STÅ åt rätt håll, och jag ska fan inte blunda så mycket som i lekis. Två av tre önskningar slog in, jag fick stå åt rätt håll, fyfan vad skönt! Haha, hoppas jag tittar in i kameran och ler sådär lite lagom också. Vi får väl se snart! Fast det är ju inte så farligt om det blir fel och allmänt jävligt fult. Det är ju faktiskt bara alla Linköping gymnasieelever som får katalogen..



Alla foton i låg och mellanstadiet. Med undantag för ettan som var katalog ist. Synd, för på det kortet var jag fan söt!
Kommentarer
Postat av: beccis

Alltså, guuud vad söt min lillasyster är på alla bilder! Så himla liten tjej. Och hon har skapligt blont hår! Du tar väl hand om henne åt mig Lisa?

2010-10-16 @ 21:49:01
URL: http://bexxol.blogspot.se

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback