When it's cold outside, am I here in vain?

Min syrra är ju verkligen med alltså.. En dag när vi satt på pendeln så snackade vi om åt vilket håll vi skulle, åt vilket håll Mjölby, Norrköping och typ Tranås låg, och lite sånt där. Elak som jag är så börjar jag ju förhöra henne, och självklart skratt ondskefull när hon hade fel (i stort sett varenda fråga..). Men sen tänkte jag vara snäll så "okej, jag tar väl en enkel fråga så hon kan få ett rätt då".
-Sofia, åt vilket håll är framåt? Jag menade att hon skulle peka åt vilken riktining vi åkte alltså (tips, pucko kolla ut genom fönstrer, världens enklaste fråga!)
- Öhhhhm? Va? Vadå framåt?! Jag fattar inte!

Sen nu precis så satte jag på låten You're Gonna Go Far, Kid med The Offspring. Då kommer hon med den otroligt fina kommentaren: "Är det här den där Riverside?" För söt tjej det där..

Ska snart fixa i ordning mig för en heldag med tjejerna. Ständiga problemet är att jag inte vet vad jag ska ha på mig.. Det är liksom klart nerifrån och upp. Röda tygskor, favvojeansen, men sen? Ajaaa, det löser sig ju, så smånigom. Ser ju i alla fall ut som att jag ska få använda mitt underbara paraply när jag knaller neråt stan sen. Det gillas! Jag gillar regnet.

Ingen som vill bli dödad på röjflagg på msn? Säg till för jag är på kan jag lova.
Kommentarer
Postat av: julia

Sv: Jaa det tycker jag, men jag är sugen på något erbjudande men ja vet inte heller riktigt vad, haha



Förresten, fint med ny design :)

2010-05-14 @ 18:48:49
URL: http://designbyjjulia.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback