Vad gör man inte en trevlig kväll i Vadstena.. Orippat är bara förnamnet.

Hur liten är den här sjuka världen egentligen? Varit ute en sväng med min kära vännina, kollega Alexandra (hennes samling titlar är enorm!). Tror vi drog ut runt 19.30 och bara chillade liksom. Inga planer för livet alls. Eller jo många, men aja, sidospår.. Filmade lite till vårna blivande långfilm (HAHAHA) och satt på deras båt. Vi bestämde oss för att gå ut till Tycklinge eftersom vi faktiskt hörde musik, något hände i våran lilla stad! Bara en sån sak. I alla fall så träffade vi en tjej där ute som vi kände så vi stannade där och snackade en stund. Slutade med att vi hängde med folk från Vadstena gymnasiet som man inte hade en aning om alls vilka dom var. Men som ändå kände någon, som kände någon som man visste vem det var.

Sen i alla fall så gjorde vi sällskap med en tjej hem som otroligt nog kom från Malmslätt, som hade lirat handboll och gick i samma klass förut som några handbollsgrabbar i min klass på JB gjorde. Det är ju rätt coolt, jag menar vad är oddsen.. Haha lite kul måste jag säga.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback