This could be the start, of something new

(..... , it feels so right, to be here with you , high school musical, hehe)


Jag är verkligen stört nöjd med den nya designen. Helt ärligt alltså, fattar inte hur jag har fixat ihop den ens. Sure, det tog ett par timmar, men fan, det var det ju lätt värt! Inser nu hur torr min förra var, och hur jaaa, man gjordeen mycket finare. Ett par viktiga detaljer som måste fixas till dock, innan den är helt perfekt. Och det måste jag göra innan jag somnar, annars kommer jag att störa ihjäl mig omedvetet i sömnen, utan att ens se det lilla problemet i fråga.. Tror att jag är nöjd med headern också, den är lite halvdan tror jag. Men, det duger absolut tills vidare.

Börjar bli riktigt hungrig också, det slår ju liksom aldrig fel. Eller, den är nästan en timme sen, min extrema natthunger. Haha, får norpa med mig en banan upp när jag om en liten stund smyger ner och tvättar bort sminket. Blev ju ingen handbollsträning med a-flick på gräsplan heller pga. för lite folk och ingen målvakt. Med tanke på den vidriga blåsten så gjorde det väl inte mig något att vi stod över. Jag fick ju ändå gå fram och tillbaka.

Ska fixa det sista, sen som sagt ta en banan. Bananas are for monkey det vet jag, men vi har ingen Gainomax hemma just nu.. Riktigt länge sedan dessutom, det är gött ju.

Godnattpusssss

EDIT: Alltså fyfan vad nöjd jag är nu! Helt klar tror jag. Även ändrat presentations texten här till vänster. NÅ VAD TYCKS OM DET HELA? :D
Kommentarer
Postat av: Mams

Görsnyggt, nu vill jag oxå ha nytt, bara ett litet tips alltså

2010-05-13 @ 11:01:19

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback