Monday

Skola, måndag och vi har svenska. Wohoo.. Vi har det ju faktiskt rätt braoch sådär, jobbar så som aldrig förr. I förmiddags så knäckte vi handbollsfolk innebandyspelarna på det mesta. Eller okej, vi fick ju faktiskt torsk på innebandyn, men tjaa, oväntat liksom. Spöade dom ändå i handboll och volleyboll med 2-0 i set, så jaao, rättså bra det.

Tror att jag ska besöka stan en liten snabbis sen, behöver köpa ett nytt minneskort eftersom jag har råkat bryta sönder det andra. Riktigt ovärt kan man säga.

Träning ikväll, ute på gräset. Ska helt klart försöka att hålla mig på fötterna idag, inte halka hundra gånger som förra måndagen.. Får väl se hur mycket jag är med i och för sig. Fotfan är fortfarande öm och svullen, liksom jämntjock med benet typ, så det suger ju skapligt! Tror inte att det är lika blå/svart/grön längre dock, men jag vet inte för det är ju tejp över, men alltid något till det bättre i alla fall..


Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback