Monday morning?


Alltså fan vad det kliar i min näsa! Var bara tvungen att få ur mig det.. Började i omklädningsrummet i Campus och har fortsatt tills nu. I och för sig är det rätt kul att nysa, men jaa, förmodligen tycker inte min omgivning detsamma.. Jag snörvlar ju och frustar som en liten myrslok (okej jag vet inte om jag har belägg för det riktigt, men dom har ju lång näsa, och stört söta var dom också!)

Testerna gick väl ändå okej i morse. Jag överlevde även coopern! Asnöjd är jag inte, men när var jag det senast? Nej precis, kommer inte ens ihåg det. Hehe.. Försämrade mig med 1 på brutalbänk, och förbättring i resten, det är väl ändå hyfsat.

Nu ska jag bara byta om och slänga i mig en macka (och en bananaaaaa <3). Uteträning i regnet väntar. Match mot smågrabbarna idag, eftersom det är måndag. Hur kul? Det är kul.

4 dagar kvar till Järnvägen Cup. Jag älskar Hallsberg!

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback