JVM Semi

Är vaken och kollar på hockey. Hej jag heter Lisa och jag är dum i huvudet, skulle jag också kunnat skriva. Betyder ju ungefär samma sak.

Aja, sitter i alla fall här i min ensamhet med en kiwi, ett glas apelsinjuice, några godisar och en uppdrucken kopp kaffe. Har precis kollat på en film som var jäkligt skön, LA Gigolo. Hade väll inte sådär jättestor mening, men somsagt rätt skön.

Periodpaus och en massa intervjuer
- Ja hur tycker du att amerikanerna ser ut där ute på isen?
- Jo, ehhhh, dom är ju stora och aa öhh starka

FYFAN vad jag hade älskat om han i stället svarat,
- Jo alltså, dom är riktigt snygga, hihihi..

Det hade gjort min natt klart värd. Nu ska jag kolla vidare.
TIGELIG
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback