Je ne sais pas.

Hahahaha, åhfaan. Jag hade visst besöksrekord igår råkade jag se nu. Hur många behöver vi ju inte gå in på, rekord som rekord liksom..
Befinner mig just nu i soffan tillsammans med datorn, franskapapper, block, penna och en mattebok. Fett pepp. Tror jag ska gå ner och hämta en kiwi innan jag börjar med dagens plugg. Eller så skippar jag det, jag menar risken är ju ganska stor att jag blir kvar där nere en bra stund bara för att. Ja jaa, när jag är klar börjar ju i alla fall mitt onsdagsmys. 4 avsnitt Paradise och lite frysta hallon på det. Mjaaow.
Nej men nu ska jag inte dra ut på det mer. Bara o ta tag i det, ställa om min hjärna till franska och skriva uppsats.
Tjingeling.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback