Handbolls EM

Kan även meddela att veckans onsdagsmys har uteblivit. SÅ kasst. Kan inte fatta att det är min favoritdag och klockan visar 21.17. Alltså jag menar hur mycket borde jag ha gjort.. Förvisso har jag rensat min garderod och till o med vikt ihop alla kläder. Jisses. Var väll nåt år sedan det var så senast.

Synd att Sverige är så kassa på handboll. Annars kanska jag kunde få se lite handboll på bra tider. Räcker ju i och för dig att kolla på Frankrike. Helt jävla ofattbart hur ett lag kan få spelet att flyta så otroligt fint, ett underbart tufft försvar och delikatesser i varje anfall. VM-guld 2008 och OS-guld 2009 ljuger ju inte. Hoppas att det blir ett EM-guld 2010 till meritlistan. Ska jag någon gång i mitt liv byta nationalitet så lär jag bli fransk. Helt klart utan tvekan. En fördel om jag lär mig franskan dock. Men det kommer väll.. Typ inte.


Dalibor Doder, EM-kval i Norrköping. Foto: Lisa Holmström
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback