Årets första match

Gjorde även årets bästa köp hittils idag. En röd och svart rutig skjorta för 500 spänn. I just löve it :) ! Älskar den redan och har ju inte ens använt det än, det kallar vi true love tycker jag. Känner att jag borde lägga in en bild på den. Haha, vi får väll se.

Över till något viktigare. Årets första match imorgon, mot RPs 94or. Eiiiuw. Känns som att alla Linköpings 94or är otroligt fjortis, men jag vet inte riktigt. Vi får väll se imorgon, hähäh. Jaja, vi tänker i alla fall göra ALLT för att vinna, om det nu så betyder att ta rött. Haha äääedå, skämta. Men samtidigt, jag är fett taggad och det vet jag att mina kära lagkompisar också är, vi får se vad det kan leda till. Klockan 14.00 i Vadstena Sporthall, be there !
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback