Åh fyfan vilken humor!! Bäst ikväll

Folk som pekar sig på vristen när de frågar dig vad klockan är....
Jag
vet vart min klocka är, men vart fan är din? Pekar jag mig i skrevet när jag frågar dig vart toaletten ligger?

Folk som är villiga att lyfta sin feta röv för att springa runt och leta efter fjärrkontrollen i hela rummet, bara för att de vägrar resa sig för att gå fram till tv:n och byta kanal manuellt..

När folk säger: -"Du vill bara äta kakan och ha den kvar!"
-Ja? Vad fan ska man med en kaka till om man inte ska äta den?

När folk säger; "Det du söker finns alltid på det sista stället du letar".
Men klart som fan att det gör det! Vem i helvete fortsätter leta när de redan hittat det? gör folk så?


När folk säger -"såg du det där?" När man är på bio.
-Nej din ärthjärna, jag betalade 120 spänn för att komma hit och stirra i golvet!

När reklamen säger "en ny och förbättrad formula"..
Vilket av dem är det? Om det är nytt, har det aldrig funnits förut. Och om det är förbättrat, då måste det funnits förut, och kan väl då knappast vara nytt?


När folk säger; "Livet är kort" Men va fan, livet är väl det längsta någon av oss upplever?
Vad kan du göra som tar längre tid liksom?

När du väntar på bussen, och nåt flane kommer fram och frågar; Har bussen kommit än? ?????
Men om busshelvetet hade kommit, hade väl inte jag stått här!?

Kommentarer
Postat av: muki

jaa du är nåt en av få som tycker de :D

2010-01-27 @ 22:40:49
URL: http://bloggcandy.com
Postat av: charis

Svar: Thanks, och ja jag förstod vilken du menade. ;D



Haha, grym humor, det med att det inte är någon mening med att ha kakan utan att äta den var ändå klockrenast! You made my morning!

2010-01-28 @ 09:21:49
URL: http://moacharisveronica.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback