tisdag :

Suttit och glott på träningen i 2 timmar nu, det suger verkligen. Vara där men ändå inte vara med. Fotjävel, okej, det är första gången på snart 17 år jag stukar foten så man får väl vara glad för det kanske.. Men på lördag är vi fit for fight igen, fotis och jag.

APU och sånt idag. Det är faktiskt ganska kul. Jag menar skönt att göra något annat än skolan, även fast jag nästan inte skulle ha något emot att vara där heller. Jag trivs verkligen känner jag! Jobbigt att gå upp så förbannat todigt bara.. Men jag menar skulle man ha lägenhet i Linköping som det ser ut nu så skulle jag ju ändå pendla på kvällstid, och jag vet inte om jag tycker det skulle vara bättre. Aja, sånt löser sig med tiden!
Anyway, två veckor utan att direkt träffa klasskompisarna, känns nästan lite tomt. Typ. Vilket är sickt med tanke på att jag knappt saknar dom från högstadiet. Hähääääää.

Skulle gärna sitta bänkad framför tvn kl 02.00 inatt. Laumann-Ylven vs Crosby. Skulle vara fint med lite kross sådär på nattkvisten. Alltså att Laumann krossar Crosby, inte att Kanada krossar Norge, för det tycker jag inte. Dock har ju Sverige visst fått ett till guld nu. Feeeijnt. Har inte sett en minut av OS. Fyyyyyyyyfan vad dåligt lisa.
Kommentarer
Postat av: Timmis

vad sött att du saknar klassen :) jag har inte heller sett så mycket på os så det är ingen fara :D

2010-02-17 @ 16:44:20

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback