L i s a p r o v a r c u r l i n g

Mhmmm, idag är det inte Spotte som är störd utan idag är det Voddler. Tjohoo vad kul.

Guld & brons igår, vilket jäääkla lopp. Crazzzzzy, that's the way we like it... Spännande, lite dramatiskt och svenska medaljer, det är skidor när det är som bäst.

Ska la plocka undan på mitt rum nu, byta till nya sköna lakan och bära ner kläder till tvättmaskinen och starta den. Fattar inte hur mycket kläder jag använder? Eller som i alla fall hamnar på mitt golv... Efter det laga mat, eller ja, skära grönsaker till taco.
Sen så aah, tv kanske? Kollat på curling redan idag, haha ganska kul. Alltså Sara och jag såg ju att det finns en curlingbana brevid VMP i Mjölby och vi yänkte nästan gå in dit ist för hockeyn. Undrar hur man gör för att testa? Okej man går dit det fattar ju jag också. Men alltså, går man dit och
"- Äääh hej, jag har sett curling på OS och jag tycker det såg kul ut. Jag tror jag skulle vara grym, kan jag prova eller?" haha undrar vad jag skulle få för svar på det. Kanske något i stil med
"-Nej. (tänker: Verkligen inte, det är nog inget för dig, du ser varken särskillt koncentrerad, nogrann, lugn eller tillräckligt gammal ut), du kan ju gå till ishallen, dörren brevid du vet och prova hur det känns att bli mosad på en hockeyrink..." 

Kommentarer
Postat av: Timmis

Curling av alla sporter ! :D

2010-02-21 @ 18:23:06

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback