G A M E D A Y

Gårdagen var rolig. Älvkungen är ju skapligt skön klass och randomfolket verkade ju inte heller vara helt fel. Synd att man behövde dra så tidigt, men men, är det match så är det. :)
Men för att inte tala om pulkaåkningen på idrotten igår, det var hur kul som helst! Mina klass är kunglig känner jag. Efter att ha åka pulka kanske 5 ggr var alla aströtta och vi fick kexchoklad. Bara att tagga om för rugby, och där gick det inte så bra. Vårat lag hade inte så mycket att säga till om. Hahaha...

Match mot Gustavsberg och hur kul vore inte det att chocka dom totalt idag. Jag ska göra vad jag kan för att hjälpa till med det.

Nu: Käka och packa. Kömmer garanterat fler inlägg, typ någongång.
Tjingeling.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback