Easy come easy go

Känner att min dag inte hade kunnat bli så mycket bättre än idag. I alla fall inte om man ser till hur min skooldag varit.
Först tester i Campushallen, alltså fystester med specialidrotten. Bänkpress, knäböj, brutalbänk och frivändning. Förbättrade mig i två och hade samma resultat som förra gången i två. Hel okej. Vi skulle även sprungit cooper, men det kan jag bara tacka gud eller någon att vi inte gjorde. Det skulle kunna vara det värsta jag har gjort i hela mitt liv när jag gjorde det sist. Femton varv på löparbana, jag säger det igen. FEMTON!!!!
Sen efter duschen så ringer min kära kollega och berättar att våran franska är inställd. Nej men OJ OJ OJ vad synd. Verkligen. Hem med 12.20 bussen och nu har jag chillat.
Det är ju faktiskt min favoritdag, onsdag.
Kommentarer
Postat av: Timmis

det var ju tack vare mina starka lår som det tog sådan tid :)

2010-02-05 @ 00:04:21

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback