D o w n d o w n d o w n

Hatar att skriva det. Min fredagskväll kommer att tillbringas med plugg. Känner att det är det helgen kommer att innehålla, plus lite handboll på söndag kväll. Östgötaderby för tusan! Tillbringat halva dagen ensam i massagerummet, SÅ nice och göra prov själv i ett eget rum. Matte B prov stod ju på schemat, jag tror att det gick hyfsat iallafall. Kände väl att jag tyckte mvg-uppgifterna var lättare än g-frågorna. Vad är felet med mig liksom.. Eftermiddag och idrott i Rackatcenter. Blev lite badminton och tennis på det. Om jag säger såhär förstår jag att jag inte håller på med tennis. Jag är liiiite för stark, och har liiiite för dålig känsla i servarna, hehe..
Missade även bussen hem. Kul. Men fan, det är ändå rätt okej att åka pendel.

Dags att dra igång med plugget. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Timmis

Pendeltåg ftw liksom ! :D lycka till med plugget vi tänker på dig ! ja jag, chipspåsen, läskflaskan och tvn :)

2010-02-12 @ 21:13:54

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback