Ja juste..

Match i Nyköping. Laddat verkligen heeeela dagen för detta, jag käkade till och med upp riset i skolan (!!!!), och kände mig ju pigg. Fick spela mycket, och det kändes som om tempot i benen kom tillbaka mer och mer ju längre matchen led. Jag säger inte att det gick bra, men åtminstone bättre och bättre. Frilägen får man inte missa, men, det gjorde jag visst ändå.

Jag vet inte vad vi höll på med, och jag vet heller inte vad våra turkosfärgade kollegor höll på med i vissa stunder. Nivån kändes sådär, MEN. Det är absolut ingenting vi kan skylla på ändå, det är ju trots allt vi som ska göra målen (även fast man visst kan få go hjälp har jag hört!)  Aja, vi säger såhär. När vi har våra toppar så är vi oerhört svårslagna. Men, när vi har våra dippar så är vi så dooooown att vi förmodligen skulle vara ett nedre mittenlag i division 3. Svårt att skriva något vettigt om det nu, vi får ta det imorgon!

Om inte annat kan ni ju kika in på Treijner & Söderberg, IFK Nyköpings blogg, som toppade AOHs lista med Sveriges bästa handbollsbloggar (på det sättet jag hitta den, och dom är fan göddiga (typ, sköna. för er som har problem med mjölbyspråket) dom där grabbarna). Känns fint att jag faktiskt är lite omnämd. Haha, börjar bli stor nu.. Elleeeeeer. Var ju faktiskt med i Bollius mvt-blogg för typ två år sedan, men det är ju en lite annan historia.. Haha.

Kommer i vilket fall in en rolig bild från hemresan  imorgon (som iof inte var speciellt kul) i övrigt. Men denna lilla incident fick min mage att vrida knut påsig själv i hemska skrattkramper + kramp i baksida lår som jag typ aldrig har fått förrut. Jag grät av skratt.

Nae, träning snart. Ska möta 94a killarna i skolan imorgon med skol SM-laget. Ska bli intressant!

Abraaaaaaaaaazos.
Kommentarer
Postat av: Mams

Haha liksom "Oss bloggare mellan" :D

2010-12-08 @ 10:12:25
URL: http://www.annaho.bloggplatsen.se

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback